PENGALAMAN BAHARU GUNA SERVIS MOBILE SPA

 Alhamdulillah.. berjumpa lagi dalam my new entry. Kalini saya nak share kepada semua pengalaman baharu guna servis mobile spa (BOTG)

Seperti yang semua tahu. Saya adalam pengguna loyal shaklee. Boleh kata semua produk bukan sahaja suplimen tapi skincare pun saya guna Youth Skin Care Shaklee. 

Secara jujurnya saya bukanlah pengguna Spa yang tegar. Pengalaman menggunakan khidmat spa pun masih baru. Sejak negara kita PKP (2020-2022) perkhidmatan mobile spa mula mendapat sambutan. Ramai yang semakin sedar yang servis spa bukan hanya perlu keluar rumah untuk ke pusat spa tapi kita juga boleh terima servis spa dengan memanggil beutician untuk datang kerumah kita.

Bagi saya servis spa bergerak ni lebih mudah dan flexibel. Kita boleh request ikut masa dan kelapangan kita. Jadi beautician hanya perlu ikuy jadual yang kita mahukan. Seronok bukan? 

Berkenaan dengan produk facial, semestinya saya prefer guna produk saya sendiri iaitu Youth Skin Care.

Kenapa Youth? 

Untuk pengetahuan semua, saya pernah mengalami breakout teruk dimana muka saya berjerawat dan kulit kusam. Seingat saya, mula alami kerosakan kulit muka bila saya gunakan skincare buatan tempatan yang mengandungi mercuri. Masa tu tahun 2013. Ye laa.. masa tu takde ilmu tentang skincare. Mana yang kita rasa kite nak cuba kita guna tanpa siasat kandungan dan akubat masa oanjang dari penggunaan skincare tersebut. 

Beberapa sebab saya pilih YOUTH skincare:

1) 💯 vegan

Formulasi dari tumbuh tumbuhan 

Didalam YOUTH terdapat:

✔️Muscadine grape extract

✔️Lotus Japonicus estract

✔️Schisandra chinesis fruit extract

✔️Apple stem cell estract dan gentle vitamin A

✔️Vital repair (Vitamin A,B,C,E, Beta Glucan, Grape seed extract, superoxcide dismulase.


2) Bebas kimia merbahaya

Youth adalah skincare terbaik yang bebas dari lebih 1500 jenis bahan kimia merbahaya yang biasa terdapat dalam kebanyakan skincare.

3) 💯 berkesan❗️

Hampir 💯 pengguna youth mendapat kesan yang positif menjadikan kulit semakin cantik dan sihat serta kelihatan 10 tahun lebih muda dari usia.

Masalah jerawat, jerawat pasir di wajah remaja boleh nampak kesan positif seawal 7 hari penggunaan.

Masalah kedutan dahi dapat berkurangan 

Masalah jerawat bagi dewasa iaitu yang berumur 30 keatas tapi masih ade masalah jerawat boleh diatasi dengan penggunaan Youth secara konsisten. 

Masalah Jeragat/pigmentasi dapat dikurangkan

Masalah garisan halus dibawah mata dan eyebag semakin berkurangan.

4) Skin care selamat

Standard tahap keselamatan Youth Shaklee

✅ Hipoalerginic (tiada effect kesan elergic keatas pengguna)

✅ Non comodogenic 

✅ Diuji oleh permatologi dan ahli oftalmologi

✅ Tidak diuji keatas haiwan

5) Youth skin care sesuai ke atas semua jenis kulit. Sebab tu lah Youth tiada pengasingan produk. Contoh pencuci muka dan toner terdapat satu jenis sahaja kerana setiap satu item tu direka khas untuk semua jenis kulit (berminyak/kering/jerawat mahupun sensitif)

6) Youth sesuai digunakan oleh semua peringkat umur (remaja hingga dewasa) Lelaki mahupun perempuan. 

Alhamdulillah, bagi saya Youth adalah satu anugerah yg Allah beri untuk saya yang mana pernah berhabis wang ringgit untuk selesaikan masalah breakout skin namun tetap menemui jalan buntu. Sehinggalah saya bertemu dengan Youth Shaklee. 

Ini merupakan testimoni dari saya sendiri bila guna Youth Skincare 

Masalah tona tak sekata, jerawat dan jeragat

Effect sebelum dan selepas guna youth 

Kulit muka jauh lebih cantik dan sihat. Healthy skin unlocked!



Disini saya kongsikan testimoni2 dari Spa mobile yang menggunakan Youth Shaklee sebagai core produk. 




Sekiranya kalian semua inginkan hasil kulit sihat boleh cuba Youth shaklee

Boleh ke Sini untuk pengalaman mobile spa oleh sahabat saya🥰






Comments

Popular Posts